Toppen tisdag!

4.45 gick vi upp idag, som tur är blir Tyra trött efter 1&1/2 timme så då får hon lite mat sen sover vi igen.

Vid 10.30 mötte vi upp Johanna, Holger och Alfons för lite fika på biblioteket. Barnen skötte sig som vanligt exemplariskt och efter fika och bokläsning gick vi en promenad så dom minsta fick sova och sedan hem till Morkullegatan för lite matning av barn.


Sen gick vi ner mot stan igen, lite promenad och en sväng till Spöklekplatsen!
Jag gick hem och dom andra gick till tåget och mötte Isa.

Hemma matade jag Tyra och åt lite sen lunch innan jag och Tyra packade ihop oss igen och mötte upp Amanda för en fika på EH, dit kom även Isa, Johanna och barnen senare! 

Kvällen har spenderats med min lilla familj. Nu kollar vi på Breaking News, Tyra sover i mitt knä så egentligen borde iaf vi två gå och lägga oss, allt för att få lite fler timmars sömn! 


Dagar som denna är sånna man kan leva på hur länge som helst, blir helt varm i hjärtat när jag tänker på hur fina vänner jag har runt mig och hur fantastisk liten familj jag har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0