Shopping och regn!

Igår började David jobba igen, efter 3 veckor hemma.

Efter vila och frukost klädde jag och Tyra på oss och begav oss ut på stan, det verkade även resten av varbergs befolkning gjort, jätte mycket folk över allt! 
Tyra har växt och stl 50 är nu på gränsen så jag köpte lite kläder i 56, hon har ju lite hon fått/ärvt men behöver lite mer ändå! 








Johanna vart förbi en sväng innan David kom hem från jobbet, alltid lika trevligt! 




Kvällen spenderades med mina kärlekar i soffan! 

Idag vaknade vi upp till halvorkan och regn så dagen har mest gått åt till att mysa och sova (välbehövligt efter en mindre bra natt). Men jag hann även städa, dock inte dammsuga och torkagolven så de får göras imon! 

Davids mamma och Stellan vart här en sväng, efter att dom åkt fixade David middagen och sen såg vi på film! 

Introducerade giraffen Sophie idag, vilken hit!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0