Härlig lördag!

Efter frukost och fix packade jag och Tyra oss ut i regnet och körde upp till Morkullegatan. Där väntade en heldag med fina vänner, Johanna, Isa, Hogler, Alfons, Matilda, Alfred och så klart Pelle.

Det fikades, lektes och pratades massa då de vart ett tag sedan vi sågs fanns de så klart en hel del att ta igen. Så himla skönt att de känns som de vart igår man träffades så de inte blir så där stelt och ansträngt! 







Vid 16 begav vi oss hemåt, efter lite matning och kaffe tog vi med oss David och åkte till Hajen för veckohandling. 

Under kvällen har vi ätit middag, jag har bakat en kaka som vi ätit och vi har myst i soffan! Har en trött bebis som somnade nyss och jag samlar krafter för att göra mig iordning och göra detsamma! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0