Första morsdag!

Idag är det morsdag, min allra första morsdag! Då vi inte pratat om de direkt hade jag inga förväntningar, men min man kan han!

Strax efter 7.30 kom han hem från jobbet, har då varit på kvantum och in kommer han med frukost på sängen, rosor och present! Jag blev så glad och rörd, fällde en liten tår och blev helt varm i hjärtat! 


Presenten, herre jisses så glad jag blev! Johanna fick en hon av Coffe så vi ska gå tillsammans! 


Tyra tog sovmorgon så jag åt frukost i lugn och ro, efter lunch gick vi ut en sväng på stan och sedan en promenad.


När vi kom hem gick David upp, lite fika och fix sedan tog vi en promenad allihopa. 

Söndag betyder ju även efterrätt hos oss, ikväll blev de min favorit, marängsviss! 


Tyra har somnat i soffan, jag ska samla kraft till att borsta tänderna och sedan gå och lägga mig! 

Tack för att jag får vara din mamma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0