ESC och söndag!

Medan vi vart på bröllop igår gick ESC av stapeln, vi kom hem strax efter 00.00 från bröllopet så vi kollade på röstningen och som säkert alla vet vann ju Sverige! 
Sverige vann för 6:e gången och 5:e gången vart ju rätt nyligen så man skulle nog kunna säga att vi börjar bli lite av ESC proffs! Och ESC tönt som jag är grät jag såklart av lycka när Måns vann, grät även idag när de kom på Nyhetsmorgon! Synd bara att jag inte vart kvar med Johanna när Måns vann, David vart väl inte riktigt lika exalterad som mig och Tyra sov! 

Idag jag vi iaf inte gjort så mycket, varit ev väldigt skön söndag. Handlade imorse följt av långfrulle framför Nyhetsmorgon, sedan tog vi en promenix ute i de fina vädret! 


Efter lunch kom Julle och klippte, strax efter att han åkt kom Pontus och Emmy på besök. Dom hade med sig jätte fina presenter till Tyra! Vart länge sedan vi sågs och de vart trevligt som vanligt! 


Kvällen har bjudit på taco middag följt av semifreddo (?), med smak av kardemumma och vanilj, som David gjort!


Dags att sova! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0