BVC och besök!

Denna veckan jobbar David kväll så vi åt frukost ihop imorse innan vi tog oss ut på en promenad, vart mycket varmare än jag trodde och solen vart framme hela promenaden! 

Efter lunch åkte David till jobbet och vi gick till BVC, samtal om hur jag mår och väga/mäta som vanligt. Man kan ju lugnt säga att de inte går någon nöd på Tyra, 5020g och 57 cm lång, hon växer så de knakar!

Under kvällen har Sara, Teresia och Gentiana varit här, jag bjöd på frukt (alla är nyttiga) och vi pratade massa, nästan så jag vill tillbaka och jobba! 
Dom hade med sig presenter, väldigt fina presenter!



 


En jätte gullig bok OCH världens finaste apa som jag själv velat köpa till Tyrisen, så himla glad! 

Nähä dags att sova, trodde Tyra skulle vakna och vilja äta men tydligen inte! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0