Sol!

Har regnat apmycket inatt något som gjorde mig orolig över hur vädret idag skulle bli, men de har bjudits på sol! Tack för de, vart på tok för länge sedan! 

Måndagen har förutom sol bjudit på härligt sällskap! Mötte upp systrarna Skog och barnen på biblioteket, där lämnades de böcker och åts lunch. Perfekt ställe med barn då dom kan rasta benen lite.
Efter en sväng på stan skiljdes vi åt för att någon timme senare mötas upp igen, men denna gång på Pompone! 

Efter det besöket åkte vi till Tre toppar, kul som jag är åt jag mjukglass! 
Sen sa kramades vi hejdå, Isa åker hem för denna gång och tar resten med sig (som visserligen kommer hem igen), men de känns ändå alltid lite sorgligt! 

Eftermiddagen/kvällen har bjudit på promenad till kvantum, middag, spyfest som resulterade i bad för Tyra och dusch för mig och sedan massa mys i soffan! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0