Holger Sixten Jakob

I söndags vart de dags att döpa Holger, som fick namnet Holger Sixten Jakob. Jag och David hade äran att få vara gudföräldrar/faddrar till detta lilla under! 

Det vart ett jätte mysigt dop, med en väldigt bra präst och Holger skötte sig alldeles utmärkt! 

Efter dopet bjöds de på goda pajer och tårta för att fira den stora dagen! 

Allt vart jätte bra ordnat och stämningen vart på topp! Lyckan att få äran att vara fina Holgers gudföräldrar sitter fortfarande i och jag är så glad att jag har så fina människor runt mig och som låter mig vara en del av deras liv! 

Glömde helt ta kort under denna dag, hann ta kort på tårtorna innan jag åkte hemifrån och tacka vet jag Facebook, lånade några bilder av Johannas mamma Anki! 




















Kommentarer
Postat av: Emma

Haha! Tycker inte david det är roligt att vara i kyrkan? :)

Svar: Haha han hade jobbat natt och bara sovit typ 2 timmar så de är nog de ;)
Alexandra

2014-10-03 @ 09:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0