Sprungit iväg!

Idag är det måndag och ännu en ny vecka då man har chansen att börja sitt nya liv!

Började morgonen med lite träning på pilatesboll, Power step följt av ett pass core!

BR behövde hjälp så jag stack hem, duschade, slängde i mig 1 riskaka och 3 digestivekex (min frulle).

Efter BR hann jag få i mig 2 ägg innan de bar av till P.OP.

Gick hem och hann köra igen en maskin tvätt innan jag gick ner för ett pass Step up, ett nytt pass som vart lite klurigt men roligt!

Hem och duscha, möta upp pappa för att handla, hem och laga middag och samtidigt hänga tvätt och äntligen sitter jag i soffan med dagens första riktiga mål mat och kollar på film!

Denna dagen har bara sprungit iväg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0