Trött!

Efter en fantastisk helg i mölltorp begav vi oss igår kväll hem.
På vägen hem börjar jag må illa, det blir värre under resan och väl framme vid Johanna och Lion springer jag upp för att spy.
Måste ju köra hem och som tur väl är har jag Ludwig med mig som tyvärr inte har körkort men är väldigt duktig på att hålla spypåse ändå!

Får använda den ytterstlite fram till Varberg nord där vi hjälps åt att hålla påse och ratt, den lösningen fungerar inte så länge så de är bara att stanna till vid vägkanten och lätta på trycket! Ludwig har ju som tur kört en del så han får flyttat in bilen till kanten så andra bilar kommer förbi!

Under kvällen natten har jag fått upp allt som finns i magen och lite till, halsen svider men dricker jag kommer vattnet upp....

Kan inte heller sova så nu han jag upp och har bäddat ner mig i soffan och kollar på Pelle!


Kommentarer
Postat av: Emma

Stackare!! Hoppas du slipper dras med det länge!

Svar: Det häll inte i så länge som tur väl var !
Alexandra

2012-12-03 @ 05:51:38
Postat av: Anonym

krya på dig lilla gumman <3 stackare!

Svar: Tack hjärtat ! Nu är jag nästan helt återställd ;)
Alexandra

2012-12-03 @ 09:51:08
URL: http://johannaskog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0