Härlig helg !


   Då detta var min sista lediga helg innna nästa år så passade jag på att utnyttja den till max ! I fredags ville jag gå ut så jag kontaktade Isa som självklart var på, hon fick i sin tur med sig Matilda, så satt vi hemma hos mig och spelade spel med mamma, efter 1 timme skulle Matilda åka. Men jag och Isa fortsatte vårat vin drickande, med massa prat och sedan några spelomgångar till med mamma, Mathilda och pappa. Vid 00.30 drog jag och Isa bort till Filip där det var party. Senare kom David och hans vänner och även Julia ! Men 1 baginabox (delat med Isa) & 6 ½ timme senare dorg jag mig hemmåt !

   Efter 3 timmars sömn väckte David mig och jag blev tvingad att gå upp, vi åt frulle, jagade Isa och begav oss sedan upp mot Tjörn, jag som fortfarande var full sov hela resan utom en stunds lekande med David.

   Lördagen spenderades i bilen och på Tjörn, det vi slappade, åt mat, spelade spel och bara vilade, något jag kände att jag verkligen behövde !

   Idag har vi varit på Klädesholmen, ute och klättrat i berg och kollat på halva Madagascar ! Men nu sitter jag hos David och gör ingenting alls !

   Tack alla underbara för en toppen fin helg !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0