It can only get better ...


   Idag var den jobbigaste dagen i mitt liv. Min älskade Farmor begravdes idag och detta innebär att det faktiskt är
sant, att hon aldrig mer kommer tillbaka .. Att jag aldrig mer kommer träffa henne, krama henne eller prata med henne ..

   Som de flesta vet var min Farmor en väldigt stor del av mitt liv, en andra mamma kan man nog säga, och sedan dagen
hon dog har jag inte insett, har inte velat inse, att det faktiskt var sant. Men efter denna dag är det de, och det är ingen
som kan ändra på det. Trots det ställer jag mig frågan, Varför? En mycket onödig fråga, då jag aldrig kommer få något
svar och ett svar skulle ändå inte kunna förändra något. Men det känns tryggt att ställa den frågan, för då känns det
inte lika verkligt.

   Tack min älskade Farmor för allt du gett mig, älskar och saknar dig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0